Moduł wiadomości w Saba mKey 2.0

Moduł wiadomości w Saba mKey 2.0

W aplikacji Saba mKey 2.0 zaimplementowaliśmy kanał służący do wymiany informacji pomiędzy klientem a bankiem. Użytkownik aplikacji

może w łatwy sposób wysłać pytanie do pracownika banku i uzyskać od niego odpowiedź. 

Teraz użytkownik ma możliwość komunikacji bezpośredniej poprzez wysyłanie wiadomości do pracownika banku, dzięki czemu obsługa klienta staje się jeszcze bardziej personalizowana i dostępna.

Dzięki funkcji wysyłania wiadomości do pracownika banku w Saba mKey, użytkownik może szybko i łatwo uzyskać odpowiedzi na pytania, uzyskać pomoc w transakcjach lub uzyskać informacje dotyczące swoich finansów. To narzędzie umożliwia bezpośrednią interakcję z zespołem obsługi klienta, eliminując ewentualne bariery komunikacyjne.

Wiadomości mogą być też wykorzystane jako kanał marketingowy. Dzięki tej funkcji można przesyłać wiadomości do klientów.

Stos technologiczny

 

Porozmawiajmy o Twoim projekcie